Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi
8.Returnarea produselor
8.1 Clientul WWW.TITANSHOP.RO poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
8.1.1 Coletele prezinta deteriorari severe ( probarea se face prin poze si prin process verbal de constatare semnat si completat de client si reprezentantul firmei de curierat)
8.1.2. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
email : office@titanshop.ro
8.2. Clientul se obliga sa notifice WWW.TITANSHOP.RO, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
8.3. Clientului care a notificat WWW.TITANSHOP.RO conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, WWW.TITANSHOP.RO considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
8.4. Clientul WWW.TITANSHOP.RO NU va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit
8.4.2. In cazul in care cererea de returnare are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs ,iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit,factura,garantie,nou,nefolosit,nederiorat,fara urme de uzura – caracteristici specificate si in Certificatul De Garantie)
8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
8.6. In cazul inlocuirii produsului cu un altul ,tranzactia se realizeaza in conditiile unei achizitii noi,clientul platind taxele de transport.
8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 8.1.3, iar WWW.TITANSHOP.RO nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 8.5.
8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 8.1.1;8.1.2;8.1.3 situatie in care WWW.TITANSHOP.RO va suporta contravaloarea transportului. Prin urmare daca clientul se incadreaza in punctual 8.1.4,acesta va fi nevoit sa suporte toate cheltuielile de transport.
8.10. Din motive de igiena nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate etc. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
8.11. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
8.12. Coletele trebuie sa contina absolut toate Cartile produsului,foliile,cadourile,instructiunile de folosire,ambalajele,cutiile,factura si garantia in original.Produsul returnat trebuie sa fie NOU,NEFOLOSIT.ATENTIE ! In cazul parfumurilor,sau a seturilor de parfumuri nu se accepta returul in cazul in care produsele au fost desigilate,sau se constata ca s-a consumat din acestea. Produsele nu sunt testere,in consecinta odata ce sunt folosite,acestea nu se mai pot returna.